Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Μαθηματικά 2ας Δημοτικού

ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ 23 Νοεμβρίου 2009
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΑΝΤΖΑ


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ασκήσεις


1. Γράφω τον αριθμό που είναι 1 δεκάδα μικρότερος, όπως το παράδειγμα.





2. Προσθέτω τους παρακάτω αριθμούς.


3 + 6 + 5 =

7 + 4 + 8 =

6 + 5 + 7 =

4 + 8 + 6 =

5 + 4 + 8 =

8 + 7 + 4 =

9 + 3 + 6 =

2 + 9 + 8=

3. Βρίσκω πόσο κάνει.


12 – 3 =

11 – 4 =

13 – 5 =

13 – 5 =

12 – 4 =
14 – 6 =

15 – 7 =

11 – 2 =

13 - 4 =

Ελληνικά 2ας Δημοτικού

ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ 23 Νοεμβρίου 2009
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΑΝΤΖΑ



ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Ασκήσεις

1. Χωρίζω σε συλλαβές τις παρακάτω λέξεις.

μολύβι ___________________________

τραπέζι ___________________________

παράθυρο ___________________________

νοσοκόμα ___________________________

πεταλούδα ___________________________

φθινόπωρο ___________________________


Θυμάμαι: Τα δίψηφα φωνήεντα είναι 5

αι = ε , οι = ι , ει = ι , υι = ι , ου = ου .


2. Συμπληρώνω τα δίψηφα φωνήεντα και βάζω τόνο όπου χρειάζεται.

π____δί σχολ____ο

χαρ___μενος κάπ____ος

3. Βάζω σε αλφαβητική σειρά τις παρακάτω λέξεις.

ψάρι, εργάτης, δάσος, παιδί, νερό, γάτα, μωρό, ώρα, ανθίζω, χωράφι

Grade 4 EFL

HELLENIC AMERICAN FOUNDATION
ATHENS COLLEGE – PSYCHICO COLLEGE
ATHENS COLLEGE ELEMENTARY SCHOOL
ENGLISH DEPARTMENT
KANTZA


Name:_______________________
Date:________________________
4EFL- Ms S.Apostoli


GRADE 4 REVISION

1. Complete the sentences. Use my, your, his, her, its, our, their.

1. George and I like our new football coach.
2. This is Jonathan and _____ friend, Mark.
3. This is my favourite book. ____ title is “Fox makes friends”.
4. Hello Kate! Is this _________ pen?
5. George and Tom are my new classmates. ______ class is 4b.
6. Goodmorning! I’m Sophia and _____ favourite subject is English.
7. This is Elisabeth. ______ mother is my aunt.















2. Complete the plural form.




































3. Change these sentences from singular to plural.


e.g: Where is my book?
Where are our books?

1. He‘s a nice boy.
__________________________________________________
2. Is this your watch?
__________________________________________________
3. It’s a big car.
__________________________________________________
4. I love that toy.
__________________________________________________

Μαθηματικά 4ης Δημοτικού

Μαθηματικά - 4η τάξη 23-11-2009

Λύνω νοερά τις αφαιρέσεις.

4.800 – 23 = _________

9.200 – 47 = _________

2.004 – 6 = _________

4.800 – 230 = _________

9.200 – 470 = _________

2.004 – 60 = _________

4.800 – 2.300 = ________

9.200 – 4.700 = ________

2.004 – 600 = _________


Ανεβοκατεβαίνω …

Κατεβαίνω 30 -30: 6.590, __________, __________, __________, __________

Κατεβαίνω 300 – 300 : 6.590, __________, __________, __________, ________

Ανεβαίνω 25 – 25: 12.750, __________, __________ __________, __________

Ανεβαίνω 250 -250: 12.750 __________, __________, __________, __________


Γράφω τον αριθμό που είναι μικρότερος από το 13.500:

· κατά 6Μ: __________
· κατά 6Δ: __________
· κατά 6Ε: __________
· κατά 6Χ: __________

4. Το Πανεπιστήμιο του Θεμιστοκλή έχει 5.470 φοιτητές. Το πανεπιστήμιο της Αφροδίτης έχει τους διπλάσιους φοιτητές. Πόσους φοιτητές έχουν και τα δυο πανεπιστήμια μαζί;

Λύση






Φτιάχνω ένα πρόβλημα που να λύνεται με την εξίσωση 126 : 2 = ν και το λύνω.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………


Λύση






Όνομα:_____________________________Τμήμα:______

Ελληνικά 4ης Δημοτικού

Ελληνικά – 4η τάξη
23/11/2009

1. Χώρισε τα παρακάτω ρήματα ανάλογα με τη φωνή τους:

πληγώνομαι, δικάζουν, πληγώνουμε, φροντίζει, στολίζετε, στολίζεται, κλαδεύουν, δικάζονται, κρύβομαι, χτενίζει, γυμνάζεσαι

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΦΩΝΗ





3.Συμπλήρωσε ό,τι λείπει στις παρακάτω λέξεις:

Ξάπλ_σα νωχελικά στον καναπέ και πάτ_σα το κουμπί της τηλεόρασης. Στην οθόν_ εμφαν_στ_κε ένας πίθηκος που έτρ_γε την μπανάνα του πάνω σε ένα κλαδ_. Σύντομα μαζε_τηκαν γύρω του και άλλοι πίθηκ_ που ήθελαν μάλλον την ίδια μπανάνα. Αμέσ_ς άρχ_σαν τον τσακ_μό, αλλά ο πρώτος πίθηκος καταβρόχθ_σε γρήγορα το φρούτο και έτσι οι υπόλοιπ_ εγκατέλειψαν τ_ν προσπάθεια.


4. Ξαναγράψε το παραπάνω κείμενο, βάζοντας τα ρήματα στον Ενεστώτα:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………


Όνομα: ________________________________________ Τμήμα: _____

Μαθηματικά 3ης Δημοτικού

Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009


1. Να κάνεις τις πράξεις:











2. Να βρεις τα αποτελέσματα:





Πρόβλημα

Ο Γιώργος είχε 36 ευρώ. Του έδωσε η γιαγιά του άλλα 28 ευρώ. Πόσα του λείπουν για να αγοράσει ένα παιχνίδι που κοστίζει 100 ευρώ;

Λύση








Απάντηση: ___________________________________________________________

Ελληνικά 3ης Δημοτικού

Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2009





Ένα παιδί μετράει τα άστρα...

(Μενέλαος Λουντέμης, διασκευή)

Μια μέρα κάθισε κάτω και παίδεψε το κεφάλι του. Στο τέλος το βρήκε: Θα ‘πιανε φιλία με τα βιβλία. Θα έβρισκε εκεί, αυτά που ήθελε να μάθει, όλ’ αυτά που έκρυβαν αυτοί οι μικροί χάρτινοι «παππούδες», που κάθονται στα γόνατά σου και σου λένε τις ιστορίες τους χωρίς να τους παρακαλέσεις.
Στο χωριό που ζούσε όμως δεν υπήρχε βιβλιοπωλείο. Έπρεπε, λοιπόν, να παρακαλέσει κανένα γεωργό απ΄ αυτούς που κατέβαιναν στην πολιτεία και πουλούσαν το καλαμπόκι τους να του φέρει ένα. Και μια μέρα αυτό έγινε. Έπιασε έναν τέτοιο γερούλη, του ΄βαλε στη χούφτα καναδυό κέρματα και, «σε παρακαλώ», του λέει, «αν βρεις, εκεί που πας, κανένα βιβλίο που να λέει καλές ιστορίες, πάρ’ το μου. Ε; Πολύ σε παρακαλώ…»
Έβαλε ο παππούς τα κέρματα στην παλάμη του, αναποδογύρισε ένα για να δει τι έχει από κάτω… έστρωσε τα μουστάκια του… και του τα ΄δωσε πίσω. «Πάρ’ τα», του λέει. «Αν τα χαρτιά λένε καλά παραμύθια, μου τα λες και μένα και ξεχρεώνουμε. Αν, πάλι δε λένε, θα σου πάρω ένα αυτί. Ε; …» Το παιδί τρόμαξε. Ο γέρος τότε έβαλε τα γέλια. «Άιντε, άιντε… Ησύχασε…», είπε.
«Δε σου παίρνω αυτί, σου παίρνω ένα κέρμα. Σύμφωνοι;»
Σε τρεις μέρες του ΄φερε ένα βιβλίο αρκετά χοντρό και του ΄δωσε. «Το κοίταξα από παντού», λέει στο παιδί. «Δε βγαίνει τίποτα. Για πάρ΄ το εσύ, μήπως εσένα σε γνωρίζει και συνεννοηθείτε».
Το παιδί τ΄ άνοιξε τρέμοντας. Ήταν σαν μικρό σπιτάκι, «Ιστορία Σεβάχ του Θαλασσινού» έλεγε το εξώφυλλό του. Αυτό ήταν!
Το παιδί έπεσε πάνω στο βιβλίο με τα μούτρα. Και το διάβαζε, το διάβαζε ολόκληρο το χειμώνα. Το διάβαζε και ξανά το διάβαζε και πάλι το ξαναδιάβαζε, και το ΄μαθε νεράκι. Εκείνος ο γέρος που το ΄χε φέρει τ’ άκουγε κι έτρεμαν τα μουστάκια του. Όμορφο βιβλίο.
Ώσπου να κλείσει εκείνη η χρονιά είχε καταπιεί κι άλλα καμιά δεκαριά βιβλία.




1. Τι βρήκε το παιδί, όταν παίδεψε το κεφάλι του;
____________________________________________________________________

____________________________________________________________________



2. Πώς ονομάζει τα βιβλία ο συγγραφέας;
____________________________________________________________________

____________________________________________________________________



Α σ κ ή σ ε ι ς
1. Να γράψεις σε αλφαβητική σειρά τις παρακάτω λέξεις:

παππούδες, παίδεψε, παρακαλώ, παραμύθια, παίρνω
____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

2. Να συμπληρώσεις τις προτάσεις με τις αντίθετες λέξεις:

(παίρνω) Σου ______________ ένα κέρμα.
(άνοιξε) Το παιδί το ______________ τρέμοντας.
(χοντρό) Σε τρεις μέρες του ΄φερε ένα βιβλίο αρκετά ______________ .
(άσχημα) Τα χαρτιά λένε ______________ παραμύθια.
(τέλος) Στην ______________ το βρήκε.

3. Να τοποθετήσεις τις παρακάτω λέξεις στην κατάλληλη στήλη:
κάθισε, χάρτινοι, ζούσε, κέρματα, καλές, έβαλε, γεωργός, πουλούσαν, πολιτεία, όμορφο.

Ρήματα Ουσιαστικά Επίθετα

_______________ _______________ _______________

_______________ _______________ _______________

_______________ _______________ _______________

_______________ _______________ _______________

Μαθηματικά 1ης Δημοτικού





Ελληνικά 1ης Δημοτικού